Ruud Jenneskens verlengd contract

17 januari 2021 21:00

Ruud Jenneskens blijft ook het volgend seizoen 2021-2022 trainer van Ysselsteyn.

De 39-jarige Ruud Jenneskens uit Venray is aan zijn achtste seizoen bezig als hoofdtrainer van de selectie.

Ruud zal hierbij geassisteerd worden door de assistenten Martin Smits en Dirk van de Ven.

Ook onze Hoofd jeugd opleidingen Peter Groenen zal het volgende seizoen 2021-2022 verantwoordelijk blijven voor de uitvoering van het technisch beleid van de jeugdafdeling en daarbij de wedstrijd coaching van de JO19 op zich nemen.

SV Ysselsteyn afd. Voetbal

Een uitzonderlijk lange succesvolle samenwerking, waarbij we als vereniging nog mooie sportieve uitdagingen met deze jonge selectie zien! We hebben dan ook het vertrouwen dat zij zich met veel passie en plezier nog verder kunnen ontwikkelen.

SV Ysselsteyn afd. Voetbal

voeg je eigen gadgets toe aan deze pagina!