Kantine

De kantine is het gezellige hart van het sportpark. Met uitzicht op het hoofdveld van afdeling voetbal en zijaanzicht op het hoofdveld van afdeling korfbal. De sportkantine is geopend tijdens de wedstrijden, in het weekend en door de week.

De kantine is rookvrij, heeft een gezellige grote bar en een keuken. Je kunt er terecht voor een kopje koffie of thee en vele soorten frisdrank, bier en wijn. Versnaperingen en een lekkere kleine warme hap zijn ook verkrijgbaar. Onder 18 jaar worden er geen alcoholische dranken verkocht.

Het prikbord in de hal van de kantine kan gebruikt worden voor aankondigingen en om advertenties te plaatsen, zoals het te koop aanbieden van voetbal- / korfbalschoenen voor jeugdspelers e.d.

Voor de echte fans van de vereniging zijn er sjaals en paraplu's te koop. Deze artikelen zijn te koop in de kantine en kosten slecht 12 euro !

In het weekend worden de wedstrijduitslagen en andere actuele boodschappen via een beamer op een groot scherm getoond.

De kantine wordt ook gebruikt voor kampioensrecepties op het einde van het seizoen, feestavonden & vergaderingen (in een apart af te sluiten ruimte).

Capaciteit is ongeveer 50 zitplaatsen en evenzoveel staanplaatsen.

De sportkantine wordt gerund onder supervisie van Daisy Janssen. Zij wordt bijgestaan door vele vrijwilligers, zij zorgen voor een goede en vriendelijke service.

Sluitingstijden kantine sportpark “de Vlies”
Sluitingstijden van de kantine zijn als volgt:
Zaterdag: 19:00 (bij thuiswedstrijden Veteranen 21:00)
Zondag: 19:00 uur

Schenktijden kantine sportpark “de Vlies”
In de kantine wordt alcohol geschonken op tijdstippen genoemd bij de openingstijden, met dien verstande dat:
  • Zaterdags pas na 17:00 uur alcohol wordt geschonken.
  • Aan aanwezigen jonger dan 18 jaar wordt geen alcohol geschonken.