Contributie

De contributie van SV Ysselsteyn wordt tweemaal per seizoen geïnd via automatische incasso. De eerste keer is dit medio november, de tweede keer medio maart. Hiervoor vullen de leden of ouders van jeugdleden een machtigingsformulier in bij aanmelding.

Belangrijke incasso-informatie:

1. SV Ysselsteyn meldt ± 14 dagen voor incasso via het YNB en de website op welke datum de incasso wordt uitgevoerd.
  2. Bij elke incasso-opdracht die wij uitvoeren vindt u ons incassant ID. Dit is het kenmerk NL47222401658070000.

Contributiebedragen:

In onderstaande tabel staan de contributiebedragen per jaar voor de verschillende categorieën leden. Deze contributiebedragen worden vastgesteld tijdens de jaarvergaderingen van het betreffende seizoen.

Ysselsteyn Seizoen 2023/2024

Pupillen (t/m 12 jaar)

Junioren (t/m 18 jaar)

Senioren en veteranen

Steunende leden

Steunende leden (inclusief lidmaatschap KNVB)

Geen lidmaatschap KNVB:
- Passieve steunende leden
- Niet voetballende leden
- Commissieleden
Indien toch lidmaatschap KNVB gewenst: mail naar ledenadministratie.

Verdere toelichting: Pupillen zijn leden t/m 12 jaar, junioren zijn leden vanaf 13 t/m 18 jaar (peildatum 1 januari van het seizoen). Leden die langdurig geblesseerd zijn, kunnen tot 50% korting op de halfjaarlijkse contributie krijgen. Je geeft wel als lid elk half jaar zelf aan of je nog geblesseerd bent. Neem hiervoor contact op met de ledenadministratie.. Wijziging van rekeningnummer, moet net als andere adreswijzigingen doorgegeven worden aan de ledenadministratie via het contactformulier op de site. Indien er vragen zijn over de contributie, informeer dan bij Karin Bovee, [email protected].