Aanmelden lid

Bij invullen emailadres wordt dit formulier, nadat dit volledig is ingevuld, naar het hier ingevulde e-mailadres gestuurd
Ben je 16 jaar of ouder? Een legitimatiebewijs doorgeven is dan verplicht.
Geef hier het nummer van je identiteitsbewijs in
Ondertekende gaat akkoord dat SV Ysselsteyn de contributie incasseert. Met het akkoord geven van dit formulier machtig je SV Ysselsteyn de contributie af te schrijven van het door jou opgegeven IBAN rekeningnummer.
Ondertekende gaat akkoord voor het plaatsen van een individuele spelersfoto van mij op de site van afdeling voetbal.
Door het vakje 'Ja' aan te vinken geef ik aan dat ik akkoord ga en dat alle bovenstaande vragen naar waarheid zijn ingevuld.

* = verplicht