Jaarvergadering 07-11-2019 S.V. Ysselsteyn

14 november 2019 9:30

Op de jaarvergadering van afgelopen donderdag werd er teruggekeken naar het afgelopen seizoen en vooruitgeblikt naar het huidige seizoen.

Binnen het algemeen bestuur nam Mariëlle Smeets afscheid als secretaris.
Lidwien Willems zal haar taak als secretaris overnemen.

Bij afd. voetbal nam Geert van Dijck afscheid als bestuurslid. Peter Janssen en Tom Cornelissen zijn als bestuurslid toegetreden binnen afd voetbal.

Bij afd korfbal nam Peter Knapen afscheid als bestuurslid. Arianne Smits en Wim Lemmens zijn toegetreden als bestuurslid van afd korfbal.

We bedanken allen voor hun jarenlange inzet en wensen de nieuwe bestuursleden veel succes !

Bij afdeling voetbal heeft Geert van Dijck de titel erelid ontvangen. Bij de afdeling korfbal werd Marij Marcellis als erelid benoemd. Beide hebben zich reeds jarenlang verdienstelijk gemaakt binnen de vereniging van S.V. Ysselsteyn.

Marij heeft een enorme staat van verdienste voor de Peelkorf door haar enorme jarenlange inzet binnen het bestuur, technische commissie en het wedstrijdsecretariaat. Daarlangs is Marij nog vele jaren leidster geweest van diverse teams binnen de vereniging.

Geert heeft een enorme staat van verdienste voor Ysselsteyn door jarenlange inzet binnen het bestuur, jeugdbestuur, jeugdleider en bij de materialen verzorging. Daarnaast heeft Geert meer dan 450 wedstrijden gevoetbald in het eerste elftal.

Sv Ysselsteyn is trots en blij dat beide nieuwe ereleden hiermee verbonden blijven met de vereniging.

Femke van Dijck werd als vrijwilligster van het jaar in het zonnetje gezet.

Dit staat symbool om alle vrijwilligers van onze vereniging te bedanken voor hun inzet !

Klik hier voor enkele foto's.