Hoe deal jij ermee?

9 maart 17:15  Hoe deal jij ermee?

Jaarvergadering SV Ysselsteyn Ere Lid Leo Sanders

6 november 19:30  Jaarvergadering 02-11-2023 S.V. Ysselsteyn. Op de drukbezochte jaarvergadering van vorige week donderdag werd er teruggekeken naar het afgelopen seizoen en vooruitgeblikt naar het huidige seizoen. Bij afdeling korfbal nam Carine Houben afscheid als voorzitster. Marjanne Pouwels is toegetreden tot het bestuur en zal de taak van Carine overgaan nemen. We bedanken Carine voor haar jarenlange inzet en wensen Marjanne veel succes! Dit jaar is Rowan van der Zanden vrijwilliger van het jaar: Dit staat symbool om alle vrijwilligers van onze vereniging te bedanken voor hun inzet! Rowan is actief binnen de afdeling korfbal. Binnen onze vereniging heeft Leo Sanders de titel erelid mogen ontvangen. Hij heeft zich reeds jarenlang verdienstelijk gemaakt binnen de vereniging van S.V. Ysselsteyn. Hij is inmiddels al 60 jaar lid van onze vereniging. Vanaf 1995 is hij daarbij ook een actieve vrijwilliger geworden. Hij begon als jeugdleider, daarna grensrechter en vervolgde zijn weg als scheidsrechter. In 2010 kwam daar Vut actief nog bij. Samen met een paar andere mannen zorgt Leo voor het onderhoud van ons sportpark. Dit alles heeft ervoor gezorgd dat Leo tijdens de jaarvergadering voor gedragen is voor een erelidmaatschap. Leo gefeliciteerd met deze titel.

Jaarkalender SV Ysselsteyn

22 oktober 13:15  Hierbij de jaarkalender van SV Ysselsteyn.

Uitnodiging Jaarvergadering SV Ysselsteyn 2 november 2023

14 oktober 12:15  Aankondiging : Algemene ledenvergadering Afdeling voetbal en korfbal Geacht lid, Hiermee wordt je uitgenodigd voor het bijwonen van de jaarvergadering van SV Ysselsteyn van afdeling voetbal en korfbal. Deze wordt gehouden op donderdag 02-11-2023 in de kantine van sportpark “de Vlies”. Aanvang 20.00 uur. Leden vanaf 16 jaar worden voor deze vergadering uitgenodigd. Algemeen bestuur SV Ysselsteyn meer »

Uitnodiging Kampioensreceptie

7 juni 20:45  Iedereen is van harte welkom op onze kampioensreceptie zaterdag 17 juni.

Ga naar archief

voeg je eigen gadgets toe aan deze pagina!