Carnaval

8 februari 2022 22:15

CARNAVALSMIDDAG SVY VOOR ALLE BASISSCHOOLJEUGD!

Op zondag 20 februari is het weer zo ver! Het carnavalsfeest van SV Ysselsteyn voor alle kinderen in de basisschool-leeftijd (dus ook voor niet-leden!)

De carnavalsmiddag is in tegenstelling tot andere jaren NIET in de Jera, maar op het sportpark van SVY. We gaan er een sportieve middag van maken en krijgen een aantal carnavalshoogheden op bezoek.

Handig om te weten:
- Je bent welkom van 15:11 tot 17:11 uur op het sportpark van SVY.
Niet leden graag aanmelden via een app bij Cindy Seuren 06-13759698. Vermeld hierbij je naam en de groep waar je in zit op school.
- Elk kind krijgt 2 keer drinken en een zakje chips. Dus ze hoeven zelf niks mee te nemen.
- Trek je mooiste carnavalspakje aan of iets met rood/geel/groen.
- Ben je lid van SVY dan is je leider/leidster je aanspreekpunt op deze middag.
- Ben je (nog) geen lid van SVY? Dan loop je als je bij de kantine komt even naar Cindy Seuren of Stan Bovee.
- Je ouders mogen je wegbrengen en ophalen, in de tussentijd is het sportpark voor hen verboden terrein! Er is voldoende leiding aanwezig.
- Na afloop wachten de ouders BUITEN DE POORT op hun kinderen.

Hopelijk hebben jullie er ook veel zin in!

Namens de commissie nevenactiviteiten jeugd:
Jolanda, Stan, Eva, Cindy en Servé

Voor de ouders:
Heeft uw kind een speciaal dieet (bijv. suiker- of glutenvrij)?
Laat dit dan z.s.m. per mail weten aan Jolanda Gielens

voeg je eigen gadgets toe aan deze pagina!