In Memoriam: Wim Smeets

15 november 2019 19:30

Beste leden van Sportvereniging Ysselsteyn,
Afgelopen dinsdag, 12 November is Wim Smeets overleden.

Wim Smeets was een voetbal man met een groot hart voor onze club. Wim was niet zomaar een lid, hij was met een 62 jaar lidmaatschap van onze Voetbal vereniging het langste verbonden aan onze club.

Samen met Gerry heeft Wim een lange periode de kantine beheerd. Ook is Wim diverse jaren een gedreven en betrokken leider van het 2e elftal geweest.

Jarenlang was Wim daarna nog een zeer frequent bezoeker van ons sportpark. Het bezoeken van de wedstrijden van het 1e elftal en daarna zeker ook de wedstrijden van Melle en Jurre bij SV Ysselsteyn waren voor Wim en Gerry een hele mooie hobby.

We hebben ontzettend veel bewondering en respect voor Wim en ook Gerry, dat ze ook nadat de gezondheid van Wim verder achteruit ging toch nog regelmatig op het sportpark aanwezig waren.

Namens iedereen van onze vereniging, wensen we Gerry, de kinderen, kleinkinderen en overige familieleden heel veel sterkte in de komende tijd.

SV Ysselsteyn

voeg je eigen gadgets toe aan deze pagina!